В Британії у дівчини лопнули вени після вакцинації від COVID-19

В Британії у дівчини лопнули вени після вакцинації від COVID-19
Читать на русском

Британка могла б померти, якби вчасно не звернулася до фахівців

Дівчина з Лондона, Великобританія, місяць провела в лікарні та могла пересуватися тільки в інвалідному кріслі, тому що в неї лопнули вени на ногах, руках і спині після того, як зробили укол від COVID-19.

Про це повідомляє APnews з посиланням на The Sun.

Мешканка Лондона Кортні Кітінг стверджує, що отримала сильну алергічну реакцію на вакцину від COVID-19, назва якої не повідомляється. Вона 4 тижні провела в лікарні через ураження нервів та суглобів і могла пересуватися тільки в інвалідному кріслі після того, як антиковідний препарат викликав кровотеча під шкірою.

За словами лікарів, якби вона не звернулася до лікарні, то могла б померти.

"Я хотіла б розповісти про свою реакцію на вакцину від COVID-19. Ці фотографії - те, що сталося з моїми ногами, руками та спиною після вакцинації. Мої вени лопнули та кровоточили під шкірою, тому я не могла ходити більше ніж місяць. Також були пошкоджені нерви та суглоби ніг", - написала Кортні в Facebook і підкріпила свої слова фотографіями.

Також Кортні розповіла, що після всього пережитого їй довелося заново вчитися ходити за допомогою рами.

На цей момент у Великобританії зареєстровано понад 284 тисяч випадків побічних реакцій на вакцини Pfizer, AstraZeneca і Moderna. Ступінь "побічок" в основному варіюється від головного болю або висипу до більш рідкісних, але серйозних ускладнень - крововиливів в мозок.

В Британії у дівчини лопнули вени після вакцинації від COVID-19
В Британії у дівчини лопнули вени після вакцинації від COVID-19
В Британії у дівчини лопнули вени після вакцинації від COVID-19

Раніше APnews також повідомляв, Австралія повністю відмовиться від AstraZeneca.

Новини партнерів

Під завалами багатоповерхівки у Флориді загинуло четверо, 159 осіб вважають зниклими безвісти
У Білорусі розповіли, чому Протасевича перевели під домашній арешт